Avatar billede bjarnemortensen Nybegynder
25. maj 2004 - 13:34 Der er 5 kommentarer

sikkerehandel.dk - portal over e-handel

Hej!

Så skete det som det nu engang sker, IT blev trukket ud til vores eksamen.

Her kommer I så ind i billedet.

    - vi skal have lavet et logo til vores side
    - Oplevelser med de udvalgte internet butikker, evt. nogen som vi ikke kender endnu ;)
    - Er det noget som I kunne komme til at bruge?
    - Andre forbedringer til siden er velkommen.

Vores idé med at starte hjemmesiden er, at samle oplevelser omkring e-handel og derved gøre det mere overskueligt at handle på Internettet. Det skal være muligt for brugerne at tilføje deres oplevelser ved den på gældende Internetbutik. Både gode og dårlige oplevelser. Siden kommer også til at indeholde informationer om hvilke regler og love der gælder, når man handler på internettet. Vi håber på at være færdige med siden i den nærmeste fremtid.

Med venlig hilsen

Linus & Martin
http://www.sikkerehandel.dk
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. maj 2004 - 13:45 #1
Hvor stort skal logoet være ? skal sidens navn indgå i logoet ?

bruger selv shg.dk > syntes de har god service og deres side er overskuelig ;)

Helt klart noget mand godt kunne bruge, især de lidt ældre generationer,.... mine forældre er meget nervøse når de bruger deres DK kort over nettet eller skal skrive oplysninger " til nogen de ikke ved hvem er"

/rosenberg
Avatar billede bjarnemortensen Nybegynder
25. maj 2004 - 14:08 #2
Selve logoet skal være på denne "baggrund"
www.sikkerehandel.dk/images/logo/logo.JPG
grunden til dette er så vi får en overgang mellem logo og baggrund på siden.
Om sikkerehandel.dk indgår i logoet er ikke så vigtigt, bare det fanger, husker osv.

Martin
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. maj 2004 - 14:47 #3
Et forslag her fra..... noget du kan lide!???

http://medlem.jubii.dk/rsnbrg/sikkerehandel.dk.jpg
Avatar billede bjarnemortensen Nybegynder
26. maj 2004 - 10:23 #4
Hej!

Ja, det nedereste er faktisk noget ala det som vi havde regnet med.
Hvis du sender filen til min mail:
martin@sikkerehandel.dk

så vil jeg sætte det ind med det samme.

Martin
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 10:35 #5
sendt ;)