Avatar billede kimgravenhorst Nybegynder
25. maj 2004 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mine top og bund margener vises ikke??

Hej
Jeg kan ikke få word til at vise mine top og bundmargner når jeg vil skrive i udskrifts layout. Når jeg kigger på sideopsætningen er margnerne diffineret, men de kan ikke ses på linalen i venstre side når jeg vil skrive?
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. maj 2004 - 13:08 #1
dvs at du har slået linialen til under menuen Vis ?
Avatar billede kimgravenhorst Nybegynder
25. maj 2004 - 13:35 #2
Ja - linalerne vises både i toppen og i venstre side. I toppen kan jeg se sidemagnerne men i siden kan jeg ikke se top og bundmargen.
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. maj 2004 - 13:50 #3
dette er mine instillinger http://firewalker.1go.dk/margener.png , ved ikke om det ka hjælpe dig...
for du en 404 fejl når du klikker på linket så gå her først http://firewalker.1go.dk/ og kig på billedet derfra,eller kopier det ind i adr.-feltet og tryk enter, i stedet for at trykke på det ;)
Avatar billede rvm Nybegynder
25. maj 2004 - 16:33 #4
Hvis du har Word XP eller Word 2003, så findes der en visning, hvor man ikke ser sidehovedet og sidefoden.

Du slår visniningen fra således:
Før musen op mod linialen i toppen. Når ikonet skifter til noget der ligner en stige så tryk - nu skulle du kunne se sidehovedet og sidefoden.
Avatar billede rvm Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:04 #5
Fik du svar på dit spørgsmål?