Avatar billede woods Nybegynder
25. maj 2004 - 07:09 Der er 1 kommentar

Pull-down menu forsvinder lige så hurtigt som den vises

På følgende side:
    www.kogegolf.dk
er der en pull down menu, øverst på siden. Når jeg flytter musen hen over menuen, vises undermenuer. Problemet er at selvom musen stå helt stille på menuen, så forsvinder undermenuen indenfor 1-2 sekunder.

Jeg har forgæves forsøgt at opdatere Internet Explorer 6 med seneste opdateringer. Jeg har opdateret script engine med det seneste version. Jeg har opdateret Norton Antivirus og skannet computeren for virus. Jeg har installeret Opera kun for at konstatere at problemet også er her. Problemet ses kun på mit ene PC med Win2000. Jeg har ikke problemet på andre PC'er selv dem som kører samme versioner of både browser og OS.

Er der en der har et forslag til hvad der sker?
Kan det være spyware eller browser hijacker? Jeg har ikke installeret pop-up stopper eller ad-blocker software.

mvh,
Mikkel
Avatar billede woods Nybegynder
25. maj 2004 - 07:10 #1
Jeg vil lige tilføje at jeg har prøvet at enable alt hvad der har med scripting at gøre i IE indstillingerne.