Avatar billede mikl-dk Nybegynder
24. maj 2004 - 20:28 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Site til mobiludviklere

Hej Eksperter!

Jeg har lavet et site beregnet til mobiludviklere. Det kan ses på:
http://www.modev.dk

Hvad synes I om det? Jeg er i gang med at lave en artikeldel også...

Points deles mellem "gode" indlæg (ikke nødvendigvis positive - helst negative :))!

/mikl-dk
Avatar billede blyno Praktikant
24. maj 2004 - 21:12 #1
Din "seneste" indlæg feature ser noget underligt ud i Mozilla. Jeg har lige lidt problemer med ftp'en, men så snart jeg har fixet dem får du lige et skærmdump.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
24. maj 2004 - 21:13 #2
I min mozilla ser det fint ud... SS ønsket :) jeg har lavet display: overflow - derfor tror du?
Avatar billede blyno Praktikant
24. maj 2004 - 21:14 #3
Nassede mig lige ind et andet sted..
http://www.anneshampoo.dk/temp/mobil.jpg
Avatar billede blyno Praktikant
24. maj 2004 - 21:16 #4
Nåh - du havde selv set det :-)
Hvorfor, må du nok heller spørge om i (D)HTML kategorien, guru'erne der kan med garanti svare på det.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
24. maj 2004 - 21:26 #5
Det er derfor - jeg ved godt hvad jeg selv laver :) Takker - kigger lige på det :) Det ser ud som om, at det er fordi der ingen bgcolor er på.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
24. maj 2004 - 21:41 #6
overflow: hidden gjorde det :) Takker!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2004 - 22:09 #7
Jeg synes topbanneret er ret fedt, det giver et godt indtryk, selve indholdet går dog lidt over i det kedelige, og det behøver det ikke at være.

Jeg ville finde et eller andet at gøre ved baggrunden, baggrunden i topbanneret er fed, men måske bliver den lidt for meget til resten af siden.

Jeg ville bare prøve at lave alt indholdet mere præsentabelt, det kunne være rigtig fedt, især fordi mange community glemmer lidt at det godt må være indbydende og ikke bare teknisk.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
28. maj 2004 - 13:09 #8
Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 14:36 #9
Hey igen, ikke for at kæage, men jeg synes d r skidt du sætter 200 point på højkant og tager næsten alle selv. Så er det jo nemt at få folk til at se på tingene, hvis man tror man kan få gode point, men d kan man så ikke.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
28. maj 2004 - 16:45 #10
Jeg forstår dig slet ikke.

Jeg citerer fra spørgsmålet: "Points deles mellem "gode" indlæg (ikke nødvendigvis positive - helst negative :))!". Derfor var de 200 point til deling mellem svar, ikke til det bedste (eller eneste).

Det var kun dig der svarede, og det er også meget, at du får 30 point for det svar - du kan prøve at sammenligne med andre spørgsmål til 30 point. Det er klart, at jeg ikke giver dig alle 200 point, synes jeg, for det svar.

Heller ikke for at være tvær, men jeg synes at det er meget godt gået at jeg giver dig 30 point for det svar.