Avatar billede marsko Nybegynder
24. maj 2004 - 17:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde oprindelige Word-dokument

Hej

Så sidder jeg midt i specialeskrivningen og er kommet til at gemme et gammelt dokument oveni et nyt, da jeg i farten ikke lige tjekkede, hvilket der var det nyeste.

Kan jeg på nogen måde, nogen steder, finde det oprindelige dokument, så jeg ikke skal til at skrive det, jeg nu mangler, igen?

Krydser fingre
Avatar billede weaponx Nybegynder
24. maj 2004 - 17:45 #1
Du har desværre overskrevet dokumentet. Det kan så vidt jeg ved ikke genskabes.

PS. behold dine point du har vist lidt nok ;/
Avatar billede oniel Nybegynder
25. maj 2004 - 13:24 #2
I mange tilfælde kan dokumentet genskabes med recover-værktøjer. Word gemmer i de fleste tilfælde dokumentet på et nyt sted på harddisken, og sletter blot "indgangen" til dokumentet i TOC'en.
Det kan dog være meget besværligt at finde lige netop DET dokument, blandt alt det som et recover-program finder; og samtidig kan det tage meget lang tid, at køre sådan et værktøj. (og så kræver alle de programmer jeg kender en ekstra harddisk til at genskabe på!)
Det kan tage over et døgn at komme gennem processen + den tid det så tager oveni at kigge dokumenter igennem og udvælge.

Alt i alt skal du overveje nøje om det er besværet værd, eller du føler det vil  være hurtigere at genindtaste, de manglende afsnit!
Avatar billede marsko Nybegynder
25. maj 2004 - 13:36 #3
Tak for hjælpen - rart at vide, hvis jeg skulle være uheldig en anden gang.

- og tak for din betænksomhed med at jeg måtte beholde mine point, weaponx - jeg ville gerne have givet dig 10 af pointene for det, men systemet kan, så vidt jeg kan se ikke dele point ud på flere.
Avatar billede weaponx Nybegynder
26. maj 2004 - 18:39 #4
;) Systemet kan godt dele point ud til flere, men det er ikke vigtigt.

Dette website handler ikke om point for mig. Det handler om at jeg får noget hjælp og som tak hjælper jeg andre, noget for noget...