Avatar billede t_peters Nybegynder
24. maj 2004 - 14:05 Der er 2 kommentarer

Stavekontrol Outlook Express WinXP Prof. og Word 97

Vi har et problem med stavekontrollen som ikke virker på Outlook Express. Når man trykke F7 kommer en fejlmeddelse "Der opstod en fejl ...".
Stavekontrollen er aktiveret i indstillingerne. Dansk sprog ligeså.
Maskinen har WinXP Prof.+Office 97  - er der nogen som har været ude for det samme.
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. maj 2004 - 14:24 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
24. maj 2004 - 15:23 #2
Ja, jeg er ude for det samme. På WinXP Pro, OE6.0 og Office97. Arbejder videre med problemet senere og følger ellers tråden her.