Avatar billede mk281177 Nybegynder
24. maj 2004 - 07:24 Der er 10 kommentarer

Programmør/webdesign søges til nyt revolutionerende produkt

Hej

Da jeg er kommet på ideen til et nyt produkt der vil revolutionere den måde folk reklamere på Internetet, skal jeg bruge en programmør/webdesigner til at hjælpe mig.

Opgaven går ud på at du skal udføre alt programmerings arbejdet så produktet bliver funktionelt. Designe website til produktet. Du vil blive fast programmør på opgaven, hvilket vil sige at hver gang der skal laves noget om, tilføjes noget eller der er fejl i systemet, vil du være ansvarlig for dette.

Du vil blive betalt for opgaven + det arbejde du laver med fejlretning, opdatering m.m. Jeg vil eje alt der har med produkt, website m.m. at gøre.

Skal være fra området: Sydsjælland

Pris: Det snakker vi om

Tidshorisont: snarest muligt

Erfaren indenfor de mest anvendte programmerinssprog som PHP, MySQL, Java m.m da jeg kunne forestille mig dette er sproget der skal bruges.

Erfaren indenfor grafisk design af website, banner m.m.

Opgaven er en komplet løsning. Du skal stå for alt.

Pris budget er ikke højt så hvis du er studerende og ikke forlanger de store kroner vil det være perfekt.

Al henvendelse skal ske til michael@nitroclicks.dk

Med venlig hilsen

Michael Kollerup
Avatar billede master_fatman Nybegynder
24. maj 2004 - 07:28 #1
Davs du...

Hvad med en forstilling om, at du for lavet dit projekt i .NET.

F.eks. ASP.NET og VB.NET eller C#?!?!?!

PHP og Java, det er sgu for gammeldavs.....

:-)

Mvh

MF
Avatar billede mk281177 Nybegynder
24. maj 2004 - 08:50 #2
Jo det er da muligt. Det skal bare kunne benyttes på en UNIX server.

Kan du fremvise nogle eksemplar på websites hvor der bruges ovenstående kodesprog??

Michael
Avatar billede medions Nybegynder
24. maj 2004 - 09:03 #3
master_fatman> PHP og Java for gammeldags??? LOOOL

//>Rune
Avatar billede mk281177 Nybegynder
24. maj 2004 - 09:15 #4
Hej Rune

Ville denne opgave være noget for dig. Er du erfaren i PHP og java m.m.??

Michael
Avatar billede medions Nybegynder
24. maj 2004 - 09:17 #5
Hej Michael.

Jeg har desvære ikke meget tid at kunne tilbyde dig da jeg har meget at lave selv.
Men jeg vil da gerne prøve at hører nærmere om hvad det er der skal laves, så kan jeg se om der vil være tid nok til det.

Du kan prøve at sende mig en mail på rune@medions.dk

//>Rune
Avatar billede thb Nybegynder
24. maj 2004 - 09:55 #6
Du kan også sende mig en mail med en projekt beskrivelse.

Thomas
thb@tdcspace.dk
Avatar billede basicq Nybegynder
24. maj 2004 - 17:53 #7
Du kan evt. også sende mig en mail med en projekt beskrivelse.

adamg[at]zico.dk
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. maj 2004 - 18:53 #8
når du skriver "..et nyt produkt der vil revolutionere den måde..", er koden da ligeså en ny måde at tænke på, eller er det blot et af de "almindelige" bannerprojekts, uden ben i?

Hvis ikke du kan komme ud med noget her, kan du eventuelt også sende en beskrivelse til eksperten [at] bornstein.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
24. maj 2004 - 23:01 #9
Du kan srkvier casperstbk@yahoo.dk
jeg har erfaring inden for brugerfladeudvikling og php , mysql www.webdesign.ein.dk lever og ånder på falster.
Avatar billede mk281177 Nybegynder
25. maj 2004 - 07:34 #10
Hej

Jeg sender alle der har vist interesse i projektet en beskrivelse af hele projektet, hvorefter jeg vil besluttet hvem der er den heldige der skal udføre dette.

Med venlig hilsen

Michael Kollerup