Avatar billede bradbury Nybegynder
23. maj 2004 - 21:03 Der er 6 kommentarer

Partner søges

Hej,

jeg har tænkt mig at starte en lille virksomhed og søger derfor en partner.

Jeg har ingen nævneværdig indskudskapital selv og forventer heller ikke, at du har.

Vi vil primært skulle beskæftige os med webprogrammering og -design, både til intra- og extranet.

Design har jeg selv godt styr på, og jeg magter noget php og asp samt "alt det løse" men håber at kunne finde en partner, der er bedre end mig til webprogrammering.

Helt konkret har jeg (mere eller mindre fast) en opgave på et intranet, der skal udvikles i typo3, så hvis du har erfaring med dette, ville det være super, da jeg selv støder panden mod muren, når jeg kommer til det mere langhårede. Opgaven kan - tror jeg - føre til flere jobs. Jeg har også nogle få andre kontakter, der evt. kunne give gevinst.

Jeg er 30 år, gift og har en dreng på et år. Jeg bor i Sønderjylland mellem Tinglev og Tønder, men det er ikke nødvendigt, at du bor tæt på mig. De eneste krav, jeg stiller, er at du er seriøs og enthusiastisk omkring projektet.

Du kan se et par eksempler på, hvad jeg kan her:

www.babybiksen.dk
www.sctmariae.dk

Glæder mig til at høre fra dig:)

Kontakt mig evt. på mail: morten@babybiksen.dk
Avatar billede bredker Nybegynder
23. maj 2004 - 21:08 #1
luk hellere dette spm igen , og få læst læst reglerne , til en anden gang
Avatar billede bradbury Nybegynder
23. maj 2004 - 21:12 #2
Jeg har lukket det identiske spørgsmål, jeg havde kørende i en anden sektion, hvis det er det, du hentyder til?
jeg mente denne gruppe ville være mere passende.
Avatar billede voirsous Nybegynder
23. maj 2004 - 21:58 #3
Jeg skriv en e-mail i går men har intet svar fået?
Avatar billede bradbury Nybegynder
23. maj 2004 - 22:42 #4
Hej voirsous,

hvis du er Casper, så må du meget undskylde det forsinkede svar på din mail.
Den er afsendt nu.
Avatar billede hede98 Nybegynder
24. maj 2004 - 12:21 #5
Har også sendt dig mail
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 17:05 #6
under iværksætter kan man godt søge partner! Eller investor!!