Avatar billede 3g Nybegynder
22. maj 2004 - 22:03 Der er 8 kommentarer

har ik lyd når jeg får mails og nogen skriver

når jeg får emails kommer lyden ik og når jeg modtager beskeder jeg havde xp på min pc der virkede det så satte jeg orginale windows på me der virker dne ik og har formateret dne igen på me men virker stadig ik i kontrolpanel i multimedialyd er msn messenge rmen der er ik lyde under dne hvordan adder jeg nogen?
Avatar billede knighten Nybegynder
23. maj 2004 - 14:39 #1
Nu kan jeg ike helt finde ud af hvilken version af Windows du har nu, men følgende gælder for Xp.
Kontrolpanel>> Lyde og lydenheder>>vælge fanen lyde>>scroll ned til MSN Messenger.
Du vælger den handling der skal lyd på og nede i højre hjørne vælger du gennemse. Så kan du vælge lige nøjagtig de lyde du vil have.
MSN Messengers lyder ligger i MSN-mappen.

Det kræver selvfølgelig også at du har hak i "afspil en lyd når...." i instillinger på MSN Messenger
Avatar billede 3g Nybegynder
23. maj 2004 - 14:43 #2
jeg har me når jeg scroller ned til msn er der ik lyde men jeg kan hellere ik tryk gennemse når jeg trykker på msn messenger det er windows mellenium
Avatar billede knighten Nybegynder
23. maj 2004 - 14:46 #3
ok - Har du kontrolleret at lyden er sat til i MSN Messenger?
Funktioner>>Instillinger>>Generelt>>Afspil en lyd når...
Avatar billede 3g Nybegynder
23. maj 2004 - 14:48 #4
ja det har jeg
jeg har os format min pc men hjælper stadig ik der er ik lyde under dne msn
Avatar billede knighten Nybegynder
23. maj 2004 - 14:54 #5
Når du scroller ned til MSN Messenger i lydegenskaber.
Står der så ikke noget der ligner det her:
MSN Messenger
  -Kontaktperson oline
  -Nyadvarsel
  -Ny e-mail
  -Ny meddelelse

Det er en af de fire hændelser under MSN Messenger du skal vælger for at kunne tildele lyd.
Hvis det slet ikke ser sådan ud i Win ME eller hvis det er det du gør - så ved jeg sgu ikke hvad der kan være galt.
Avatar billede 3g Nybegynder
23. maj 2004 - 14:57 #6
der står normalt alt det der der står ved dig men det står der ik længere efter jeg sat xp og me igen
Avatar billede knighten Nybegynder
23. maj 2004 - 15:01 #7
Er der lyd på resten af dit windows?
Kunne være dit lydkort ikk evar installeret ordentligt efter dine formateringer.
Kunne også være at lydtemaet er sat til "ingen lyd"
- Eller melder jeg pas - :-s
Avatar billede 3g Nybegynder
23. maj 2004 - 15:16 #8
mit windows lyd er winddows standard de virker fint har du ik msn det e rlettere at skrive over det??? jeg rpøver lige at instal min lyd igen