Avatar billede b_ball Nybegynder
22. maj 2004 - 21:49 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

web-award.dk

Sidder og roder lidt med en side jeg er igang med at starte op... Hvad syntes i om mit udkast: www.n-design.dk/a/
Avatar billede uap Nybegynder
22. maj 2004 - 22:24 #1
Hmm, jeg synes det er et interessant billede at arbejde ud fra.

Jeg bryder mig ikke så meget om sommerfuglen - det er som om at den er lidt for "flad" og farveløs i forhold til billedet.

Boksen hvor der står "Nyheder" synes jeg heller ikke er ideel.

Måske du skulle begrænse omfanget af det store billede til kun at bruge en del af det - ramme det ind på en pæn måde, og så bygge resten af siden ud fra det og i samme rene stil.

=)
Avatar billede c-holst Novice
23. maj 2004 - 06:51 #2
hvis nyhederne er hovedtemaet på siden er det fint nok placeret, ellers skal det jo bare op i et menupunkt øverst til højre. Det er måske sådan det skal se ud når man klikker på menupunktet "nyheder"?
hyhederne skal være som en en rullemenu ikke, og de øvrige øvrige menupunkter skal poppe ned når man fører musen henover ik!

og så savner jeg måske npoget til at kante bunden af, fx en lille stribe tekst med relevante informationer
Avatar billede brianandersen Nybegynder
30. maj 2004 - 02:29 #3
Okay hvor dum har man lov at være.

Du vil lave noget med web awards (kan man gætte sig til) hvorefter du STJÆLER design/ide til siden fra

http://www.thehideaway.org/

Ja det er fandme dejligt når du kalder dig selv for webdesigner.

Tænk dig lige om en anden gang inden du gør den slags, brug sider som inspiration, og ikke direkte kopiering af design.