Avatar billede henriksteen Nybegynder
15. februar 2001 - 03:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

window parameters at fullscreen

Jeg benytter følgende script for å åpne browser i fullscreen. Men: parameterene (location= etc.) virker ikke. Er det mulig å få de til at virke sammen med \'fullscreen\'?

<SCRIPT>
function NewWin () {
NY=window.open(\'../skrivebord/forsiden.htm\',\'NY\',\'fullscreen=yes, toolbar=yes, menubar=no, scrollbars=yes, resizable=no, location=yes, directories=no, status=no\')
}
</script>

mvh!
henrik, oslo
Avatar billede mmp Nybegynder
15. februar 2001 - 09:16 #1
Du kan løse det ved at anvende parametre til højde og bredde og erstatte fullscreen med height og width - så virker location igen.
Avatar billede henriksteen Nybegynder
15. februar 2001 - 11:30 #2
Er det helt sikkert ikke mulig å løse med fullscreen?
Avatar billede olekristensen Nybegynder
15. februar 2001 - 14:16 #3
Ja, desværre er det kun brugeren og _ikke_ udvikleren, der kan afgøre om toolbar og location skal vises i fullscreen. (højreklik i toppen, skjul navigation)

Fullscreen-mode er oprindeligt lavet til brug for bl.a. informaitionskioske og internet-explorer channels. Derfor er det ikke så detaljeret implementeret fra Javascript.

/Ole
Avatar billede henriksteen Nybegynder
21. februar 2001 - 02:10 #4
Det er vel forsåvidt et korrekt svar på mitt spørsmål!

mvh!
Henrik