Avatar billede netapplication Nybegynder
21. maj 2004 - 16:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af nyt fjernsyn?

Hej,

nogen som kan anbefale et godt fjernsyn i prisklassen 3000-5000 kr?
Avatar billede cw2112 Nybegynder
22. maj 2004 - 09:03 #1
Har et af mærket Thomson på 28" i den prisklasse (kostede ca 4000 for ½ år siden)
det er købt hos El Giganten det har et godt skarpt billede
Avatar billede bjornicle Nybegynder
22. maj 2004 - 10:40 #2
El giganten har i ojeblikket tilbud paa 28" phillips whidescreen tv, med phillips dvd og surround sound til 4000 kr. Jeg er ingen entusiast, men jeg syntes det spiller for vildt til de penge. Du spare 2000 paa hele herligheden. De havde tilbuddet i sidste uge, de har tilbuddet i denne uge, men ved ikke om det ogsaa er der i naeste uge.
Avatar billede netapplication Nybegynder
24. maj 2004 - 09:44 #3
bjornicle - hvis du også lige lave et svar kan i dele point :). Takker
Avatar billede bjornicle Nybegynder
31. maj 2004 - 18:39 #4
jeg undskylder min langsommelighed, men det er ligesom om at jeg ikke modtager saa mange mails fra eksperten. Tilbuddet er udgaaet saa du kobte nok ikke det jeg foreslog, smid du bare poingene til cw2112

Haaber du faar noget du kan bruge, og hvis det er rigtig godt saa smid lige din adresse, saa kommer vi allesammen over til dig og ser landskampe !! :))