Avatar billede bonedevil Nybegynder
20. maj 2004 - 16:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Byggeri og hustegninger?

Jeg har en plan over det sted jeg arbejder.. Jeg skal butikken i 3d. Men mangler bare et lille program som kan klare det.
Det skal være sådan at man skal kun gå rundt i butikken når man er færdig.. Er der nogen der kender sådan et program??

Hlælp. Skal frem vise det på Tirsdag til min eksamen

BoneDevil
Avatar billede fun22 Nybegynder
20. maj 2004 - 16:06 #1
3D studio max... men drt får du ikke færdig til tirsdag, da det er dyrt og tager lang tid at komme i gang med... Tror ikke der er noget "lille" programmer til det..
Avatar billede bonedevil Nybegynder
20. maj 2004 - 16:17 #2
Hmm der må der være et eller andet program der kan klare den slags.. Der er da masser af firma der bruger den slags??
Avatar billede bredker Nybegynder
20. maj 2004 - 16:33 #3
Avatar billede bredker Nybegynder
20. maj 2004 - 16:34 #4
Avatar billede bredker Nybegynder
20. maj 2004 - 16:36 #5
Download (øverst)
vælg floorplan 3D
Avatar billede bonedevil Nybegynder
20. maj 2004 - 17:09 #6
Lukker og slukker.
Fik ikke så meget ud af det!!
Avatar billede bonedevil Nybegynder
20. maj 2004 - 17:10 #7
Eller fik ikke noget ud af det
Avatar billede bredker Nybegynder
20. maj 2004 - 18:45 #8
hvis du mener du ikke fik noget ud af det , har du ikke set på mit svar
det program kan lige alt det du efterlyser
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. maj 2004 - 20:24 #9
bonedevil>Det er ganske udemærket programmer, så du er
kommet på spild ikke eksperternes tid listen.

/per
Avatar billede kscbb Nybegynder
21. maj 2004 - 12:57 #10
IMSI (Floorplan 3D v7.1
Dette program bruger jeg selv meget, til at tegnehuse og andre bygninger i. Efter man har tegnet dit hus i 2D kan man trykke på en knap og så kommer det frem i 3D, man kan tage billeder af huset og printe dem ud, og de ligner til forveksling et rigtig billede. Man kan male væggene, sætte tapet på, bestemme om det skal være et murstenshus, træhus eller beton. man kan ændre på teglstenene og over 2000 andre ting.
Så som (bredker) siger, så kan det godt anbefales.