Avatar billede danni_uhe Nybegynder
20. maj 2004 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

teksten går ind over hinanden

hey, jeg har et problem, når jeg jeg har skrevet en opgave og skal til at lave et afsnit midt inde i opgaven, så hopper hele linien ned over den næste linie, så man har to linier over hinanden. hvordan kan det være? Æ Ø og Å bliver også lavet om, så det står Æ=ae Ø=oe osv.... hva skylles dette?

jeg håber i kan hjælpe mig.... tak
Avatar billede jkrons Professor
20. maj 2004 - 14:04 #1
Gælderdet kun på skærm eller gælder det også i udskrift. Hvis det kun er på skræmen kunen det tyde på et problem med driveren.
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
20. maj 2004 - 14:05 #2
det er også på udskrift...
Avatar billede jkrons Professor
20. maj 2004 - 14:08 #3
Det lyder mystisk. Har du mulighed for at sende dokumentet, så jeg kan se på det?
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
21. maj 2004 - 11:57 #4
ja, det kan jeg godt, men det tager lige noget tid, for min søster har min pc,( det er en bærbar) men det må da være en program fejl, det ville jeg skyde på... men jeg har bare aldrig hørt om sådan en fejl før...
Avatar billede jkrons Professor
21. maj 2004 - 14:12 #5
Send det til kronsell@adslhome.dk så skal jeg se på det. Hvis det går igen i alle dokumenter kan det godt være en programfejl, jeg har bare kun oplevet det, i forbindelse med driverproblemer, men det ville være mærkeligt hvis både skærm- og printdriver gav samme fejl.
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
19. juli 2004 - 13:24 #6
okay