Avatar billede mfjensen Nybegynder
20. maj 2004 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til nyt design af website

Ønsker at få ændret designet af min webshop. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?? Siderne er asp.
Et tilbud omkring webdesignet ville være dejligt!!
Avatar billede staz Nybegynder
20. maj 2004 - 12:36 #1
Når du designer så er det jo ligegyldigt om det er asp eller php =)
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2004 - 12:48 #2
Kan vi se det nuværende site så man kan få en ide om deisgnets stil, omfang, størrelse, målgruppe osv?
Avatar billede thb Nybegynder
20. maj 2004 - 13:25 #3
Du kan skrive til mig på thb@tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede uap Nybegynder
20. maj 2004 - 16:52 #4
Hej,

Jeg vil da også gerne høre mere. Skriv gerne på uap@jubiimail.dk

Hilsen Anne
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2004 - 05:56 #5
Jeg vil meget gerne snakke med dig om det, så hvis du skriver en mail til osj@device.dk, kan vi finde ud af noget fornuftigt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2004 - 21:33 #6
skriv en mail til martin@pezzo.dk for at få et uforpligtende tilbud.
For at se referencer klik da ind på www.pezzo.net
Avatar billede mfjensen Nybegynder
23. maj 2004 - 13:31 #7
Tak for alle henvendelser! Jeg vender tilbage til jer alle!!