Avatar billede hanloven Mester
19. maj 2004 - 18:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Løs del til MSI bundkort

Hej Eksperter.

Jeg er kommet i en lidt dum situation.. Min bundkort (MSI 655 Max - Fisr) er helt dødt og da jeg, efter jeg havde testet alle dele i en anden pc, skulle genmontere CPU cooleren, knækkede en af de plast beslag , cpu'en skal spændes fast på...

Nu meddeler IT butikken at jeg ikke kan få det ombyttet, når det er knækket. Er der nogen der ved om man kan købe den "ramme" løst ?? og evt. hvor ?? Eller måske har et defekt P4 board liggende, hvor rammen er intakt (jeg har ladet mig fortælle at den er standard på alle P4 board's)..

Når rammen er intakt igen, må det være muligt at få IT butikken til at ombytte det..

Håber virkelig nogle kan hjælpe.. Det er et forholdsvis dyrt board..

//Hanloven
Avatar billede hottadpole Nybegynder
19. maj 2004 - 20:07 #1
Er med på en lytter. :)
Avatar billede lefre Nybegynder
24. maj 2004 - 14:31 #2
Jeg knækkede engang en plastic-dims til montering af cpu'en på et Asus-bundkort. Tog den med ned i den lokale pc-butik, som også har eget værksted (Datagården, Kolding). De solgte mig en ny for 15 kr. Den var ikke helt magen til, men passede fint. Så det er da et forsøg værd...
Avatar billede hanloven Mester
24. maj 2004 - 17:26 #3
Jeg har spurgt dem. Har arbejdet hos dem i 3,5 år, som printermand :-) De har ikke nogen liggende... - Men ellers tak for forslaget.
Avatar billede hanloven Mester
11. juni 2004 - 17:42 #4
Desværre ikke noget held med at finde den ramme, så jeg har købt et nyt board i stedet. Har dog alligevel fået lov til at sende det retur til IT butikken, så må vi se om det kommer retur med entakt plastramme.. Takker for foreslaget med DG Kolding..

//Hanloven