Avatar billede mostcrazy Nybegynder
18. maj 2004 - 18:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firewall test i Privat Computer

Hej

Jeg mener at Privat Computer havde en test af firewalls her i et af de sidste numre, det skulle vel ikke være muligt at der var en derude som sad med bladet og kunne fortælle mig hvilken der vandt?
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
19. maj 2004 - 07:55 #1
kigger lige efter når jeg kommer hjem fra arbejde, og smider resultatet til dig...
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
18. juli 2004 - 22:05 #2
det kom vist aldrig længere med at kigge i det blad
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. juli 2004 - 22:17 #3
jeg har alle Privat Computer fra 96` -> til idag og jeg kan ikke finde en artikkel ang. firewalls i 2004 serien?

i april nummeret (fra den 29 april) der er en test af trådløse routere og PCMICA kort, er det den du mener?
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
18. juli 2004 - 22:19 #4
Okay - underligt jeg var ellers 100 på at det var i Privat Computer jeg så det :S

Men jeg har siden fundet ud af at det var den firewall som hedder Kerio Personal Firewall, som vandt den pågældende test - hvilket blad det så end var i :S ?? :D