Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2004 - 11:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

valg af firewall

vi har flg muligheder pt

dlink dfl 200
dlink dfl 700

linksys befsx41

zywall 2 /2we Wireless

hvad vil i anbefale og hvilken er mest bruger venlig og sætte og det skal være grafisk interface samt der skal være dansk support på boksen
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2004 - 11:13 #1
glemte lige den skal sidde på en 2 mbit tdc pro acess linie

vedr throughput hvad bør den være på firewallen hvis det hasr noget og sige
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. maj 2004 - 20:18 #2
nu må du vælge, vil du have min anbefaling, eller vil du have at vide hvilke at dem du opstiller har grafisk interface og dansk support på boksen?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2004 - 21:06 #3
læs spørgsmålet næste gang "bufferzone"
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. maj 2004 - 21:24 #4
Jeg vil anbefale linksys befsx41 eller dlink dfl 700 i nævnte rækkefølge. Zywallen har wireless, hvilket jeg aktivt vil gå uden om.

De er alle rimelige lette at sætte op, skal jeg vælge en vinder bliver det linksys.

Om der er dansk support ved jeg ikke. jeg kan faktisk ikke huske om de er danske eller engelske.

Husk så på at sikkerhed ikke kan købes i en boks
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2004 - 21:49 #5
tak for din besvarelse .

linksys befsx41 og dlink dfl 700 hælder jeg også mest til

har du erfaring i de 2 modeller hvilken der giver mest sikkerhed

dlinken har 3des,aes kryptering

zywall 2 kan fåes uden wifi

maskinerne kører norton antivirus så vi er klar over firewallen ikke er nok.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
19. maj 2004 - 18:00 #6
Jeg ville tage ZyWall'en... Da jeg har meget god erfaring med dem...
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2004 - 21:43 #7
Til Hartnet.dk

Zywall 2 har den ikke multi nat det kan jeg ikke se de 2 andre har i sig

har du erfaring i og sætte vpn op i den

vi kører pt med ciscos vpn program
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2004 - 22:06 #8
hvad er fordelene ved multi nat mod alm nat som dlink og syslink har ?
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 21:56 #9
ved i ikke noget om zywall ?