Avatar billede darkshark Nybegynder
17. maj 2004 - 20:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Browser sikkerheds instillinger, activex

Hej, jeg har programmeret en lille activex control, men når jeg prøve at loade den vha. en html fil får jeg nedenstående fejlmeddelelse.

"De aktuelle sikkerhedsinstillinger forhindre, at ActiveX-objekter kan køres på denne side. Dette kan medfører, at siden ikke vises korekt."

Dette er ret underligt for i instillinger for sikkerhed har jeg aktiveret alle muligheder under ActiveX objekter og plugins. Desuden virker det somom min browser godt kan køre activex objekter fra andre html filer på nettet.

Jeg håber at nogle af jer eksperter kan hjælpe, tak DarkShark
Avatar billede arlet Juniormester
17. maj 2004 - 21:36 #1
Du har ikke installeret IE-SPYAD, for så er det derfor
Avatar billede darkshark Nybegynder
17. juni 2004 - 13:26 #2
Lukker
Avatar billede halifax Nybegynder
17. juni 2004 - 15:58 #3
det var sandelig ikke meget hjælp eller info, der kom i denne tråd! Er problemet løst, og hvordan??

arlet - Hvis de læser dette: jeg oplever nøjagtig det samme. Selv om IE sikkerheden sættes til det laveste.
Fænomenet er opstået efter jeg har prøvet (møg)tweak programmet XP Smooker. Noget møg fordi det ikke er uligt at "rulle" ændringer tilbage. Og det er tilsyneladende ændringer i reg.databasen vedr. IE eller selve XP. Men hvor og hvilke?? Har ikke IE-SPYAD.

Ikke for at snylte på andres spørgsmål, men nu er dette jo lukket og måske darkshark kikker med.