Avatar billede fiffi Novice
17. maj 2004 - 12:49 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Punktopstilling i formular

Jeg har lavet et standardbrevskabelon, som jeg har opdelt i 3 sektioner, nemlig brevhoved, brevtekst og afsluttende tekst. Efterfølgende beskytter jeg sektion 1 og sektion 3, men ikke sektion 2 hvor jeg jo skal skrive min brevtekst. Mit problem er blot at når dokumentet er beskyttet kan jeg ikke anvende Punktopstilling i den sektion der ikke er beskyttet. Er der en måde jeg kan omgå dette på ?
Avatar billede jkrons Professor
17. maj 2004 - 13:09 #1
Hvordan laver du punktopstillingen? Hos mig virker det det fint at lave punktopstilling i den ubeskyttede sektion (Word XP).
Avatar billede fiffi Novice
17. maj 2004 - 13:13 #2
Jeg "forsøger" at klikke på ikonet med punktopstilling, eller under Funktioner, Punktopstilling. Begge er "grånet af". Det skal siges at der i dokumentet er nogle formularfelter, og når jeg beskytter dokumentet vælger jeg punktet "Tillad udfyld af formular".
Avatar billede jkrons Professor
17. maj 2004 - 13:18 #3
Jeg har det samme - Først enh sektion med nogle formularfelter og noget tekst. Denne låses. Dernæst en sektion til fri tekst. Denne låses ikke. Endelig igen en sektion med formularfelter og tekst. Denne sektion låses. Jeg kan sagtens bruge puntopstillingsknapppen i den ulåste sektion.

Husker du, at den ulåste sektion ikke må være tom, når du låser formularen? Den skal indeholde minimum en blank linie.
Avatar billede fiffi Novice
17. maj 2004 - 13:23 #4
Den ulåste sektion er ikke tom. Jeg kører word-2002, men det burde vil ikke sige noget. Jeg må tilstå det virker mig noget mærkeligt !
Avatar billede jkrons Professor
17. maj 2004 - 13:27 #5
Også på mig. Kan du evt. sende filen? kronsell@adslhome.dk
Avatar billede jkrons Professor
17. maj 2004 - 13:37 #6
Problemet må ligge i din Word opsætning eller lignende, for jeg kan sagtens lave punktopstilling i den tilsendte fil.
Avatar billede jkrons Professor
17. maj 2004 - 13:51 #7
Ked af ikke at kunne hjælpe mere.
Avatar billede fiffi Novice
17. maj 2004 - 14:00 #8
Det er lidt "tals" og jeg forstår det ikke, men foreløbig tak for hjælpen jkrons.