Avatar billede f5 Nybegynder
17. maj 2004 - 12:33 Der er 2 kommentarer

Zone Alarm og MSN problmer

Hej,

Jeg køre med Zone Alarm (den gratis version) som firewall hvilket altid har fungeret fint. I går lavede jeg nogle ændringer (som jeg kan ikke helt ræcis kan huske hvad er) og i dag kan jeg ikke komme på MSN'nen. Den sige at der er problmer med at logge på. Alt andet fungere. Tror det har noget med mine Zone Alarm indstillinger at gøre. Er der nogen som har et råd.

VH
Michael
Avatar billede resist Nybegynder
17. maj 2004 - 15:06 #1
f5 får hjælp her: http://www.eksperten.dk/spm/499201

Citat fra tråd 499201 af f5: "Det er allerede blevet bedere. Min MSN virker nu f.eks..."
Avatar billede f5 Nybegynder
17. maj 2004 - 15:16 #2
jo tak, det er ordnet, hvis du ligger et svar her, kan jeg giv dig nogle point for den anden tråd. Trode bare ikke det var det samme problem, men det var det åbenbart...

/M