Avatar billede mummikiks Nybegynder
16. maj 2004 - 22:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Respons på navneforslag til markedtingsfirma

Pæn goddag

Vi er to mænd som er ved at oprette et markedtingsfírma, som skal skabe kontakt mellem forbrugere og firmaer. Forbrugerne skal igennem vores hjemmeside kunne tjene nogle penge på at besvare nogle spørgsmål. Videre kan den pågældende forbruger tjene penge på at modtage reklamer fra firmaer. Ideologien med sidstnævnte mulighed er at forbrugerne skal få deres post over nettet, i stedet for at modtage reklameblade med posten. Dette begrundes at vi ønsker at hjælpe miljøet samt aflaste forbrugernes tid på at sortere i de reklamer som er relevante for vedkommende.
Vi mangler dog et godt navn, og har nedenunder listet nogle muligheder, men ønsker at få respons fra jer!!!
Disse ord skal omsættes til en webadresse, som svinger godt..Andre forslag ønskes også meget gerne!!

haring profit
Joining profit
Letterbox
Todays mail
Speak your mind
My mail
My connection
Survey fee
Just talk
Just connect
Web marketing
Web signs
Survey marketing
What else
Mail on demand
Head2head
Question mark
God reklame
Brillant reklame
Excellent reklame
Fornem reklame
Enestående reklame
Eminent reklame
Fin reklame
førsteklasses
crème de la crème
Super
Probat reklame
Effekt
Multi Marketing

En mulighed kunne være at hive domænet .nu ind og anvende det i navnet!!!
Håber virkeligt på nogle gode inputs...ER utrolig svært sådan at vælge navn!!!"SS"
Avatar billede retry Nybegynder
16. maj 2004 - 22:58 #1
forbrugerguf.dk

ikke fancy engelsk, som halvdelen ikke forstår; ingen tal, ingen æøå
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
17. maj 2004 - 02:27 #2
nu er yes2mail jo taget, men jeg synes deres navn er meget sigende
inden I vælger navn skal I beslutte jer for hvilken målgruppe der skal tænde på det, og måske noget med "connect" i fordi I vil skabe forbindelse
Avatar billede ceec Nybegynder
18. maj 2004 - 15:03 #3
mail-mig.nu

/Ceec
Avatar billede mobius6 Juniormester
10. juli 2004 - 12:20 #4
altså en service a la:
www.adpepper.com/mailpepper.dk/
eller en af de mange ligende services?

(mrmox2 har fat i noget) i bør nok definere jeres målgruppe nærmere før i kan begynde at tænke over jeres identitet..hvem er kunde segmentet?... domænet BØR være .dk da langt de fleste ALMINDELIGE brugere ikke er bekendte med .nu .tv og hvad der eller er af nyere alternative .extensions

anyway svar på spørgsmål: eneste der giver bare nogenlunde mening er nok "LetterBox"
resten er (midlt talt) ikke særligt gode :]