Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
16. maj 2004 - 21:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth mellem PC og mobil!

Hey...

Jeg får en Nokia 6230 om et par dage og der skal jeg så have lagt mp3 over med bluetooth...
...Men hvordan får jeg bluetooth på min PC? Findes der et PCI-kort med bluetooth eller hvad skal jeg have? og hvor kan det købes?
Kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal søde på på edbpriser.dk!

Mvh Mads!
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
16. maj 2004 - 21:08 #1
Du kan købe en lille dongle, som du bare smækker i en USB-port, og vupti (næsten) så har du Bluetooth. Sådan en sjover koster i omegnen af 200-250 kr.
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
16. maj 2004 - 21:11 #2
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
16. maj 2004 - 21:14 #3
okay smart!
Det er sådan en her ik'?? Det her var den billigste jeg kunne finde og den er vel fin nok??

http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=36648523
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
16. maj 2004 - 21:20 #4
Jo, lige præcis. Men du skal være opmærksom på, at rækkevidden nok ikke kommer op på 100 meter, da rækkevidden på telefonens bluetooth nok "kun" er 10 meter. ;o)
Jeg har ikke nogen erfaring med den du linker til. Jeg har selv denne: http://m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=24047
Den virker upåklageligt :o)
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
16. maj 2004 - 21:25 #5
Okay.. Jeg prøver at bestille sådan en..

TAk for hjælpen og smid lige et svar!
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
16. maj 2004 - 21:26 #6
Det var så lidt.
Held og lykke med Hr. Blåtand :o)
Avatar billede ice_man Nybegynder
16. maj 2004 - 23:47 #7
En anden ting du kan gøre at at købe en kortlæser til USB, den skal kunne læse MMC kort (multimedie card)
Avatar billede treypocca Nybegynder
29. maj 2004 - 19:30 #8
Der skal ingen kort læser til, når han bruger blåtand til at flytte filer til MMC kortet:-)
Avatar billede benjiee Nybegynder
16. november 2004 - 15:49 #9
Det er alle grunde til at købe en kortlæser da du vil erfare at det går RIGTIG langsomt med overførelsen via bluetooth.
Derudover er det langtfra alle bluetoothstandarter der passer med nokia 6230 men det finder du også nok ud af. Held og lykke :)
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
16. november 2004 - 20:57 #10
ØØØH! Tak for hjælpen %¤&#... Det er et halvt år siden jeg stilte spørgsmålet! Jeg tror rent faktisk det er dig der er langsom og ikke mit Bluetooth!
Avatar billede benjiee Nybegynder
17. november 2004 - 01:16 #11
okay lidt pinlig... Havde ikke lige chekket datoen. Har du gjort dig nogle gode erfaringer? Virker bluetooth og nokia 6230 og internet godt sammen?