Avatar billede steflick Nybegynder
16. maj 2004 - 15:28 Der er 1 kommentar

HP670c Printer anullerer udskrift?

jeg har cehecket forbindelsen til min PC, installeret driver og deslige. Der er kontakt, og printeren har fungeret upåklageligt før, men nu annullerer den alle former for udskrift. Jobbet vises i kontrolvinduet, men efter 4 sec. sletter den det? Besynderligt? Jeg har afinstalleret printeren og startet helet forfra, men det samme sker.

Hvad gør jeg?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. maj 2004 - 17:50 #1
Kan du heller ikke skrive en testside ud fra driveren (højreklik på printeren, vælg "egenskaber" og vælg "udskriv testside"?

Hvis ikke, så start med at slukke PC og printer. tag selve parallelkablet fra i begge ender (tjek evt. at ingen ben er bøjet). Når det hele er splittet ad, så saml det igen og prøv en testside igen.

Stik og samlinger har det med at miste forbindelsen med tiden, og jeg har flere gange oplevet nævnte problem, hvor det var nok at tage den fra og sætte den til igen. (en enkelt gang var der dog et ben bøjet i stikket, efter at brugeren selv havde ydet førstehjælp...)