Avatar billede arrow Nybegynder
16. maj 2004 - 00:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mus der larmer

Jeg har i halvandet år haft min trådløse Logitech MX700 mus, som jeg er meget glad for.

Problemet er bare at den på det seneste er begyndt at udsende mærkelige pivelyde når den står i sin holder og lader batterier op.

Jeg har smidt mit garantibevis væk så jeg vil nu gerne have foreslag til hvad jeg skal gøre. Jeg har på fornemmelsen at en løs forbindelse kan være årsagen, men er det noget jeg kan ordne selv. Eller skal jeg få en anden til at gøre det for mig? Hvis der evt. er andre der har haft samme problem, må i meget gerne skrive.
Avatar billede gumz Nybegynder
16. maj 2004 - 01:21 #1
Du ville sq nok også pive lidt hvis du var mus og havde mistet halen.
Sorry...Elendig humor...I know...:-)
Avatar billede dnx Nybegynder
16. maj 2004 - 01:21 #2
sæt en musefælde op... eller giv den lidt ost ;)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. maj 2004 - 19:50 #3
Hvis det er under 2 år siden du købte den, så burde det gå under købeloven! men der skal man vidst også have en kvittering!
Avatar billede arrow Nybegynder
17. maj 2004 - 13:52 #4
Ikke fordi jeg har kvitteringen.

Jeg behøves ikke nogen løsning, bare et forslag til hvad jeg skal gøre :)
Avatar billede arrow Nybegynder
18. oktober 2004 - 01:24 #5
Lyden er forsvundet nu, tak til alle der hjalp :)