Avatar billede themunk Nybegynder
15. maj 2004 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

funkgere IEEE802.11b Wireless LAN som peer to peer

hej jeg vil gjerne købe et trådløst usb stik så jeg kan bytte data og spille med vennerne over trådløst men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre med dette stik da der kun står "IEEE802.11b Wireless LAN" det b og det med IEEE802 vil det så betyde at det kun funkgere over et adgangspunkt og ikke som peer to peer.
og ved nogen hvor meget 11 mbit er i forhold til mb eller byte
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. maj 2004 - 21:35 #1
B betyder at det køre 11 mbit om det kan køre peer-to-peer har intet med dette eller IEEE 802 protokollen at gøre.

Hvis du vil kunne køre fra trådløse netkort til trådløse netkort som peer-to-peer skal kortet supportere dette (´svare lidt til at krydse kablerne når du gør det med almindelige netkort) det hedder enten support for peer-to-peer eller support for bridging lidt afhængig af hvilket fabrikat du køber
Avatar billede themunk Nybegynder
15. maj 2004 - 21:36 #2
altså skulle næsten alt trådløst kunne krysse
Avatar billede themunk Nybegynder
15. maj 2004 - 21:39 #3
ok tak for hjælpen