Avatar billede 0123 Novice
10. maj 2004 - 23:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Swift 3d

Hej !
Nu hvor jeg har lavet et 3d objekt i swift 3d og jeg vil gerne bruge til som pauseskærm på min computer hvor skal jeg gemme det henne ?
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. juni 2004 - 17:40 #1
går ud fra at der er en "screensaver" du beskriver med "pauseskærm" ikk´

der er sikker flere måder at gøre det på... her er 'een

tag din animation eller billede (fra swift3D) og exporter som .swf
(du kan lave en animation fx et loop om du vil eller bare dit billede)

improter billedet eller animation til FLASH MX (hvis du ikke har den så hent en 30 dages fullworking demo på www.macromedia.com) hvid su vil lave ændringer eller tilføjelser.
indsæt denne kode i første frame:

fscommand("fullscreen", "true");

og exporter filen som .swf-

hent programmet til at lave swf filen om til screensaver her:
http://www.zbsoft.net/flashscreensaver/  (der findes masser af gratis alternativer)

når du har lavet din screensaver
højreklikker på på skrivebordet vælger fanebladet "screensaver"/hedder sikkert "pauseskærm" på dansk vælger din nye saver....bingo du har lavet din egen pauseskærm :)

egentligt behøver du ikke bruge flash der er sikkeret mange "swf to screensaver" programmer der kan lave "fullscreen/fuldskærm" funktionen for dig, jeg har bare ikke prøvet det...

enjoy:)

e
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 09:37 #2
gaaaab, den er gammel den her!

lukke ?
Avatar billede bouggi Nybegynder
18. juli 2004 - 09:43 #3
mobius.. er du lige på jagt efter gamle åbne spørgsmål LOOL

tror nok at det er nummer3 jeg ser her til morgen du gaber over LOOL
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 10:46 #4
ja, jeg forsøger at få LUKKET alle de GAMLE tråde som jeg er med i
det er MEGET irriterende at folk ikke afslutter hvad de starter :)

(det er noget jeg gør en gang om ugen, som mange andre (seriøse) brugere :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 10:48 #5
egentligt er det CoAdmin der burde gøre den slags
men det er ikke altid de er så hurtige på aftrækkeren...

:)
Avatar billede 0123 Novice
20. juli 2004 - 12:50 #6
Tak for svaret !