Avatar billede app Nybegynder
10. maj 2004 - 13:32 Der er 3 kommentarer

Hvor meget kan jeg tage for denne computer?

Hej.

Jeg står i den uheldige situation, at jeg måske har overvurderet mine behov til min computer, og har derfor købt en alt, alt for kraftig computer - i hvert fald til hvad jeg bruger den til.

Nu har jeg så besluttet, at jeg vil sælge spanden og købe mig en bærbar i stedet, som er meget mere praktisk, til hvad jeg skal bruge den til.

Computeren:
AMD Barton 2500@3200 (èn af guld-bartonsene, der overclocker som man vil)
Abit NF7-S rev. 2.0
2 x 256mb PC3200 Corsair Twinx ram.
ATi Radeon 9800se AIW @ ATi Radeon 9800pro AIW med Zalman ZM80C-HP og ZM-OP1 (dvs. passivkøler og en stor 80mm køler til når der skal overclockes på kortet).
128GB Seagate SATA harddisk medkabler.
Samtron 96b 19" skærm
Seasonic 300 watt PFC strømforsyning med et støjniveau på 17db.
og en enkelt elendig  ThermalTake Silent Viking + blæser til CPUen, som køler processoreren og det er så det.

Computeren er under et år gammel (8 måneder) og grafikkortet er ikke mere end små 2-3 måneder.
Avatar billede peet-49 Novice
10. maj 2004 - 14:00 #1
omkring 7000-8000
Avatar billede halifax Nybegynder
10. maj 2004 - 17:28 #2
Rimelig god spand!!  :)  Håber du må få et godt salg. Som - trods alt - brugt er bud fra peet49 nok ikke helt ved siden af. Og afhængig af om Windows XP + evt. andre programmer følger med. Evt. kunne PC og skærm sælges hver for sig.
Avatar billede luka Nybegynder
10. maj 2004 - 18:26 #3
ehmm desværre for man ingenting som brugt PC idag, så jeg vil ikke give dig et bud på det, men jeg ved bare at jeg har været nød til at sælge en maskine som var 4 år gammel, ved godt at det er gammelt i denne tid, men jeg gav 18000 kr for den i tidernes morgen, og jeg fik 2 igen, så det er nok ikke noget som du skal bygge hele din fremtid på selvom den er nyere....

Michael