Avatar billede dj_raprap Nybegynder
09. maj 2004 - 18:18 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Let, og hurtig tjent points (200)

Jobbet går ud på:

At lave en preloader, der loader .jpg og .png filer etc.
Kan ikke sige meget mere her, sorry.
men du kan kontakte mig på msn, icq, eller irc (Det er ikke meget mere der skal addes, og jeg MÅ ikke skrive det herinde, sååe..

msn: Dj_RapRap@hotmail.com
icq: 747017
irc: irc.staynet.eu.org channel: #freeop
Avatar billede roenving Novice
09. maj 2004 - 18:21 #1
Men du må heller ikke udlove og uddele point, hvis ikke løsningen er tilgængelig for alle !-)

Se http://www.eksperten.dk/regler.phtml §2.8

/coadmin
Avatar billede arne_v Ekspert
09. maj 2004 - 18:22 #2
Har du læst:

Regler for brug af eksperten.dk

Det er ikke tilladt at:

tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. maj 2004 - 18:23 #3
Jeg tror du mener JavaScript på en webside, og ikke programmeringssproget Java. Det er to helt forskellige sprog.

Hvis mit gæt er korrekt så vær rar at lukke dette spm (ved at svare selv og acceptere svaret), og så derefter oprette dit spørgsmål i den korrekte kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/

mvh JakobA
Avatar billede roenving Novice
09. maj 2004 - 18:23 #4
Forøvrigt lyder det som et javascript-spørgsmål til max. 15 point ...

-- og har sikkert ikke det fjerneste med Java at gøre !-)
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
09. maj 2004 - 18:23 #5
ok tak alle....
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
09. maj 2004 - 18:44 #6
kan sq ik accept min egen ting :S
Avatar billede roenving Novice
09. maj 2004 - 18:48 #7
Du skal markere dit navn ...