Avatar billede fcand Nybegynder
09. maj 2004 - 12:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til en slags ramme i word!

Hey!
hvordan får man 2 rammer i word, hvor den venstre ramme kun er små 5 cm og kun skal indeholde billeder og illustrationer, og hvor den røjre ramme så skal indeholde selve teksten?

Når jeg bare laver 2 alm. rammer i word, skriver den automatisk tekst i den venstre ramme, men det skal den helst ikke!!!

Nogen der kan hjælpe?

//fcand
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
09. maj 2004 - 13:56 #1
prøv at lave en tabel...det burde virke
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
09. maj 2004 - 14:09 #2
går ud fra det er sådan her du mener www.frip.dk/cyruzworld/tabel.doc
Avatar billede fcand Nybegynder
09. maj 2004 - 14:18 #3
ja tak! det virker :)
Jeg har prøvet med rammer og spalter osv. Men det virkede ikke :(

Hvis du ligger et svar får du lige pointne :)
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
09. maj 2004 - 14:38 #4
tak :)
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
09. maj 2004 - 14:38 #5
ups
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
09. maj 2004 - 15:57 #6
takker for point