Avatar billede bfcs Nybegynder
08. maj 2004 - 16:03 Der er 5 kommentarer

Søger designer eller andet godt folk.

Hej bruger.

Ja efter som en der skulle lave mit site. Hvor en del skrev med copyright osv.

Søger jeg en ny til at lave en forholds simpel site. Som personen selv kan lave. Så det ikke er ripoff eller hvad folk kalder det.

OG da jeg selv ikke er den bedste til at lave det. Eller kan aldrig lig det jeg selv laver.
Må man jo søge andre

Kan lave det meste selv eller tænker på med indsætning af tekst og alt det der men mere lige menu design osv.

Banner er lavet og klar.

Så håber der nogen der vil hjælpe. og ikke noget med huha skal være færdig på få dage. Bare når personen har tid.

Så jeg er åben for forslag.
Og der vil da kunne blive til en mindre ting og sager som tak for hjælpen
Avatar billede uso Nybegynder
08. maj 2004 - 17:37 #1
må vi se banner og hvordan du "forestiller" dig det?
Avatar billede bfcs Nybegynder
08. maj 2004 - 18:25 #2
hmm men hvordan er det lige med reglern herinde.
For man må jo ikke rigtig reklamere eller vis det bliver taget som det?
Eller hvordan det lige er herinde?

men vis du har icq eller msn eller noget så kan vi da snakke om det der over eller?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2004 - 12:45 #3
Jeg er frisk, du kan kontakte mig på osj@device.dk så kan vi finde ud af noget.

Når du skriver kan vi finde ud af nærmere med stil og farver osv.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
16. maj 2004 - 15:16 #4
kontakt mig på Rasmus@ultraz.dk - så kan vi finde ud af noget
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 10:13 #5
Måske burde du lukke spørgsmålet efterhånden.