Avatar billede danielhep Nybegynder
07. maj 2004 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et godt 3d program

yo

jeg skal bruge et eller andet 3d amimator program, hvor det er mulig til at udrette landskaber, figure og alt det der.

3dstudio max, og co. er for stort, og koster lidt for meget... :@)

jeg leder efter et program som fylder ikke mere end 1 cd (700-750 mb), lyder måske lidr underligt, men der er tale om hdd plads.
Avatar billede osborne Nybegynder
07. maj 2004 - 23:59 #1
www.blender3d.com er måske en mulighed .. gratis .. Lidt svær i starten, men kan alt det såden et program skal kunne.
Avatar billede danielhep Nybegynder
08. maj 2004 - 00:20 #2
ok kigger på det...
Avatar billede danielhep Nybegynder
08. maj 2004 - 00:22 #3
det ser faktisk meget godt ud på hjemmesiden må jeg sige... :)
Avatar billede osborne Nybegynder
08. maj 2004 - 11:14 #4
Helt enig .. det er faktisk helt utrolig hvad det program kan (og så til den pris :-)

Eneste ulempe er den stejle indlæringskurve (kan som sagt være noget svær at komme igang med .. men der er god dokumentation og som der også står i det, så bare man ikke giver op inden for den første uge så skal man nok fange det :-)

Forresten hørte jeg lige at en af den der deltager i den kommende 3D Marathon www.3dmarathon.dk faktisk har valgt at bruge netop dette program i konkurrencen.
Avatar billede danielhep Nybegynder
08. maj 2004 - 16:04 #5
giv et svar...det er godt nok.. :)
Avatar billede osborne Nybegynder
08. maj 2004 - 19:21 #6
ok :)