Avatar billede hairboy1234 Nybegynder
07. maj 2004 - 13:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CashCow betalings software

Jeg har en dedikeret linux server med openssl installeret.
Jeg kunne godt taenke mig at faa egen betalingsgateway hvilket kan faas gratis ved brug af noget software kaldet cashcow (www.cashcow.dk).
Mit problem er, at installations oplysningerne er meget begraensede.
Er der nogen der har erfaring med dette software eller kender en step by step guide?
Avatar billede kasper.h Nybegynder
07. maj 2004 - 13:19 #1
Det er absolut ikke gratis. Softwaren er gratis, men godkendelse osv. hos PBS koster en del (vist nok omkring 15.000 så vidt jeg husker). Se mere på www.betaling.dk
Avatar billede kasper.h Nybegynder
07. maj 2004 - 13:23 #2
nå, det passede vist ikke helt.. anyway, der skal betales til PBS, men vist ikke de 15.000, det ser ud til at Cashcow er certificeret.
Avatar billede hairboy1234 Nybegynder
07. maj 2004 - 13:31 #3
Ja certificatet er ikke gratis. Der skal stadig betales 250 i oprettelse samt 1000 kr. pr. aar til pbs.

Det der ville vaere gratis er hosting af betalingssoftwaren.
Jeg ved at fx wannafind.dk koerer med cashcow. Dette skal de have 149 kr. pr. maaned + moms. Altsaa 2235 pr. aar.
Disse penge kunne spares, hvis jeg kan faa softwaren til at virke paa min egen server.
Er der nogle der har installeret cashcow foer?
Avatar billede lap Nybegynder
07. maj 2004 - 14:24 #4
http://www.cashcow.dk/installing.html er da udemærket - og hvis du bruger RedHat som server er det vist lige ud af landevejen?

Hvis du installerer apache (komplet) og mysql fra RH-distributionen, så har du jo alt der skal bruges?
Avatar billede hairboy1234 Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:59 #5
...