Avatar billede lakse Nybegynder
06. maj 2004 - 10:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Datingsystem i ASP

Er der nogen der ved hvor man kan downloade et godt Datingsystem i ASP? Jeg ved der findes nogle systemer på engelsk der er gratis, men det ville være fint med noget på dansk. Jeg er villig til at betale for det rigtige system.
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. maj 2004 - 10:49 #1
hvis du er vilig til at betale prisen, så få udviklet et præcist efter dit behov, hos et webbureau.

Kender desværre ingen man kan downloade, og tror heller ikke dette ville blive en success
Avatar billede mranders Nybegynder
06. maj 2004 - 11:33 #2
hvis du er villig til at betale for det kan jeg nok godt hjælpe dig med at ufvikle et
send en mail til mr.anders@mail1.stofanet.dk
Avatar billede keysersoze Guru
06. maj 2004 - 12:01 #3
hvis de findes på engelsk er det vel bare at få en til at oversætte teksten?
Avatar billede punnishment Nybegynder
06. maj 2004 - 13:58 #4
Nu siger du, at du søger et gratis dating system. Jeg ved ikke helt om det findes, men jeg kan godt udvikle sådan et system, lige til dit behov, men jeg kræver en anden form for betaling end lige nøjagtig penge. Det kunne eventuelt være ejerskab af nogle % af siden - men før jeg siger mere vil jeg gerne hører hvad din ide er.
invipun(at)hotmail.com
(at) = @
Avatar billede lakse Nybegynder
06. maj 2004 - 14:07 #5
Punnishment: Jeg er nok ikke lige helt klar til at offentligøre vores arbejde uden at have afsøgt marked for andre løsninger. Vores ide er endnu ikke brugt og derfor mener vi af vi har gode kort på hånden. Vi skal bare bruge dette datingsystem for at komme videre. Om vi skal betale lidt penge for det, gør ikke så meget. Jeg har på fornemmelsen at der er mange seriøse folk derude der ønsker at kode lidt for små penge. Problemet er jo at jeg ikke kan vide om nogle løber med vores ideer. Så jeg tror vi holder det for os selv lidt endnu. Men ellers tak for din interresse.
Avatar billede keysersoze Guru
06. maj 2004 - 14:27 #6
hvis i "bare" skal have et system at bygge videre på og i allerede har fundet nogle systemer som dog bare er på engelsk hvorfor så dog ikke bruge dem men bare oversæt dem? det er da betydeligt billigere - både økonomisk og tidsmæssigt - end hvis det skulle laves fra bunden. På dansk findes der mig bekendt ingen, men vil du lede er der nok størst sandsynlighed for at finde det på enten www.activeserverpages.dk eller www.netcoders.dk

Jeg er selv freelancer og kan for så vidt godt tilbyde mine kompetencer, men det lyder som om i gerne vil det hele selv og ikke få en udefra - men er det et problem at i er bange for at der er nogle der "stjæler" jeres arbejde, så hænger det da heldigvis sådan sammen at der er noget der hedder kontrakter hvormed man kan sikre sig mod netop sådan noget.
Avatar billede lakse Nybegynder
06. maj 2004 - 14:36 #7
Jamen vi er skam bange for at miste vores ideer. Klart. Men du har ret mht. kontrakter osv. Jeg ville bare lige scanne markedet inden vi begynder at lave et stort postyr over noget som vi måske selv kan klare. At oversætte fra engelsk til dansk giver desværre nogle små problemer alt efter hvordan koden er lavet og hvilken referencer der er inplementeret. det var alt dette vi ville ungå, ved at spørge her på eksperten. Måske var der nogen der lå inde med en færdig kode der kun ændres lidt.
Jeg har kigget lidt på netcoders og hotscripts, men de fleste er lavet i PHP. Ikke just noget jeg er særlig stærk i.
Avatar billede keysersoze Guru
06. maj 2004 - 14:54 #8
altså - jeg har lavet (eller rettere er stadig i gang med) www.dinnerdate.dk som er lidt a la et datingsystem og det kan jeg såmen godt bruge for at komme hurtigt i gang med et lignende system... men jeg kan ikke udlevere det som er nu.

Hvorfor mener du at det giver problemer at oversætte? Det er vel kun teksten på hjemmesiden der skal oversættes - links m.m. kører vel bare videre? Jeg har i hvert fald aldrig set et system som ikke bare kunne oversættes.
Avatar billede cygnet Praktikant
07. maj 2004 - 19:56 #9
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. maj 2004 - 12:41 #10
jeg kan ikke se problemet i at du er bange for at miste din idé, det eneste det kræver er at begge parter underskriver en hemmelighedsaftale hvor du skriver under påat du ikke selv må bruge ideen, hvis du mangler en skabelon til dette vil jeg gerne hjælpe dig.

og ellers som de andre siger oversæt et gratis amerikansk system, dog lige få nogle professionelle folk til at tjekke sikkerheden igennem inden du lancerer projektet.
Avatar billede lakse Nybegynder
08. maj 2004 - 16:22 #11
Tak for linket cygnet. Det er måske ikke lige noget vi kan bruge. Vi er nød til at have et system der fungere perfekt og er hurtigt.
Keysersoze: Hvor gammel er du?
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2004 - 16:34 #12
af alder eller af sind :)

Jeg er 24 - uddannet multimediedesigner og arbejder fuldtid i en web/it afdeling for DANSK FRI FERIE (www.friferie.dk) hvor vi lige er gået i gang med et splinternyt system da det nuværende ikke lever helt op til krav eller tiden :) Fritiden bruger jeg på freelance hvor nogle af projekterne kan ses på www.soze.dk
Avatar billede lakse Nybegynder
08. maj 2004 - 17:29 #13
Keyser:
Må jeg have lov til at kontakte dig på email. Måske kunne du hjælpe os?
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2004 - 18:41 #14
det må du gerne - dog er jeg kun ganske lidt på nettet indtil mandag.

kim@soze.dk
Avatar billede lakse Nybegynder
09. maj 2004 - 00:24 #15
hej Kim

Jeg har smidt en mail til dig
Avatar billede lakse Nybegynder
14. maj 2004 - 22:53 #16
spørgsmål ikke løst. Lukker spørgsmålet.