Avatar billede puppetmaster Nybegynder
06. maj 2004 - 10:10 Der er 3 løsninger

Hvad bruges bogmærker til

Hvad bruges bogmærker til ud over som interne hyperlink?
KAN de bruges til andet?
Avatar billede mugs Novice
06. maj 2004 - 10:20 #1
Har ikke særlig meget forstand på Word. Jeg bruger bogmærker til bl.a. fra Access til at bestemme, hvor data fra en Access formular skal indsættes i et Worddokument.
Avatar billede jkrons Professor
06. maj 2004 - 10:27 #2
Du kan som allerede sagt bruge dem til at bestemme hvor data fra andre programmer, ikke kun Access, skal indsættes (via kode). Desuden kan du bruge som referencepunkter i forbindelse med krydshenvisninger, og du kan bruge som....Bogmærker. Altså får hurtigt at kunne frem til bestemte steder, hvilket specielt er inteessant i støre dokumenter.
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2004 - 23:12 #3
du kan bruge bogmærker i word til elektronisk navigering i dit dokumeent. Hvis du f.eks. har et dokument på 100 sider, så kan du placere bogmærker rundt omkring i dokumentet og så lave indterne links til disse bogmærker. Du kan f.eks. sætte et bogmærke i toppen, så du kan lave links rund om i dokumentet der springer tilbage til toppen. Bisse links og bogmærker virker også hvis du konvertere dokumentet til html