Avatar billede soendermark Nybegynder
06. maj 2004 - 08:49 Der er 3 kommentarer

Frameset forsvinder

Jeg har lavet et framesæt til en database og det vises når databasen åbnes, men når jeg vælger et view fra selve outline forsvinder framesættet ved at der bliver åbnet en ny session.
Det der vises nu er en eller andet standard outline, som indeholder alle views, men den eksisterer ikke som en outline i mappen outline.
Er der nogen der ved hvad dette skyldes om der skal sættes et eller andet kryds et sted. Jeg kan bare ikke finde fejlen.

På forhånd tak

Sus
Avatar billede yeager Nybegynder
06. maj 2004 - 08:55 #1
Du kan sætte target frame for outline framen til at være din main frame. Du klikker på framen med out-line og vælger properties - her under kan du vælge "Default target for links in this frame" og skrive frame navnet på main framen.
Håber det hjælper.
Avatar billede jogii Nybegynder
06. maj 2004 - 09:03 #2
Det du ser er en form for "standard navigator", som alle databaser er født med og som åbnes når databasen ikke har angivet noget under Launch. Hvorfor den præcis dukker op i dit tilfælde ved jeg ikke, men jeg er sikker på at yeagers løsning er noget for dig.
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
06. maj 2004 - 20:18 #3
Vær lige OBS på at ved brug af frames er Notes af en eller anden grund følsom over for store/små bogstaver. Dvs Main er IKKE det samme som main.