Avatar billede chriller9 Nybegynder
05. maj 2004 - 14:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at identificere font

Hej!

Ved ikke om eksperten.dk er det rette forum, men nu prøver jeg alligevel.

Jeg er ved at lave covers til mine videobånd med "Drengene fra Angora" og mangler den font DR bruger til at skrive "Drengene fra"... Ved du, hvad det er for en?

http://www.dr.dk/angora

Mvh Christian B
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. maj 2004 - 15:29 #1
hmm jeg har den ikke, og jeg har en rimelig stor samling.
Men du kan da bare ta' et screenshot
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. maj 2004 - 15:31 #2
Avatar billede chriller9 Nybegynder
05. maj 2004 - 18:07 #3
tak for hjælpen :-)
Det var nu mest fordi jeg gerne ville bruge fonten til at skrive andre ting på mit cover. Men tusind tak alligevel...

Har selv fundet den via utallige timers søgning på nettet. Den hedder "Varsity Script JF" og er selvfølgelig ikke en free font :-(

Du får pointene alligevel for din indsats :-)
Avatar billede sbot Praktikant
10. maj 2004 - 08:39 #4
får man point hvis man skaffer dig den font??
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. maj 2004 - 23:53 #5
"skaffer"!? - du skal lige være opmærksom på at der er noget som hedder copyright