Avatar billede dennismeng Nybegynder
05. maj 2004 - 14:02 Der er 1 løsning

Hmail server viser ikke danske tegn, når der bruges webmail.

Hej,

Jeg har en Hmail server installeret, som jeg kører webmail op imod.
Når jeg kører webmail mod den (uanset hvilken tilsyneladende), så kan den ikke vise danske tegn - de vises som et spørgsmålstegn.
Når mailen så hentes af en Outlook, er der intet i vejen med mailen.

Starter jeg en Mercury32 mailserver op istedet for Hmail, så vises danske tegn fint med samme webmails.
Derfor vil jeg tro, det er et-eller-andet med Hmail der skal justeres på/i ?

Nogen forslag?

/Dennis
Avatar billede dennismeng Nybegynder
07. september 2004 - 08:43 #1
Pyt