Avatar billede albani Nybegynder
05. maj 2004 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

udskrift helt ud til kanten af et A4 ark

Hej alle !

Jeg har lavet en forside i Word XP, hvor der indgår et billede som skal fylde HELE papiret... selvom jeg har fjernet margener i sideopsætning, skriver den stadig ud med en halv cm for oven og i siderne og ca. 1,5 cm forneden...

hvad gør jeg ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. maj 2004 - 13:35 #1
Ind i udskriftformat, tror jeg.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. maj 2004 - 13:38 #2
Det kræver at du har en printer der kan dette, alternativt at du har en A3 printer og så skriver din forside ud, så den er lidt større end A4 og derefter skær den til så den passer til A4.

Det er oftest fotoprintere der kan skrive kant til kant, f.eks. Epson, canon pg HP's niere fotoprintere
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. maj 2004 - 13:40 #3
Hvis du ønsker det, kan jeg hjælpe dig (hvis det ikke haster meget). Du kunne sende forsiden til mig med din adresse, så kan jeg printe den ud og sende den tilbage, men jeg får først tid sidst i næste uge eller først i ugen efter
Avatar billede albani Nybegynder
05. maj 2004 - 16:12 #4
jeg takker mange gange for den store hjælpsomhed ! men jeg har løst problemet ved at ændre i lave en ramme omkring forsiden... - men den slags hjælpsomhed skal nu da belønnes så du får da pointene alligeveller ! ;-)