Avatar billede lkr Nybegynder
05. maj 2004 - 11:58 Der er 4 kommentarer

Autocad v 12.o på windows 2000

Hej
Når jeg prøver at starte AutoCad på 12.0 på windows 2000 får jeg fejlen "Division med nul eller numerisk overløb" hvordan løser jeg lige dette problem så jeg kan komme videre ???
Avatar billede dla Praktikant
05. maj 2004 - 12:05 #1
AutoCad 12 er jo en gammel sag, så mon ikke det er derfor? Men kontakt din AutoCad forhandler, de kan fortælle dig om det kan lade sig gøre, og hvordan.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2004 - 19:30 #2
nu kan jeg ikke nøjagtigt huske hvordan det virker i win2000,
men man kan bede win. om at køre programmer i en bestemt kompatabilitets tilstand.
det er måske noget med at man højreklikker på selve programmet, og bladrer lidt gennem mulighederne.
Der skulle så vidt jeg husker være mulighed for at køre programmer som win95, eller win98, ja måske enda DOS.
Jeg mener at have haft det samme problem med netop AUTOCAD,
og det løste jeg sådan.
Avatar billede dla Praktikant
18. juni 2004 - 10:15 #3
Lukker du ikke snart spørgsmålet? Hvis du ikke vil give nogle af os point, kan du bare lægge et svar selv og tage dine point tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2004 - 13:44 #4
kom nu Ikr.