Avatar billede morlin Nybegynder
04. maj 2004 - 21:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program?

Jeg har netop købt mig et digital kamera og leder nu efter et godt fotoprogram til computeren. Kan I anbefale mig et godt program ??
Avatar billede krusnof Nybegynder
04. maj 2004 - 21:25 #1
Photoshop er 100% det mest professionelle og bedste program til opgaven. Jeg vil ikke anbefale andet! Det koster dog lidt.
Avatar billede krusnof Nybegynder
04. maj 2004 - 21:26 #2
Avatar billede krusnof Nybegynder
04. maj 2004 - 21:27 #3
Avatar billede morlin Nybegynder
04. maj 2004 - 21:56 #4
Hvad med et freeware program? Er der et godt der ??
Avatar billede norbert Nybegynder
04. maj 2004 - 22:16 #5
Photoshop er, som krusnof siger, det mest professionelle på markedet. du kan på deres hjemmeside hive en 30 dages trial ned. Du bliver vild med det :-)
Norbert :-)
Avatar billede jnoval Nybegynder
04. maj 2004 - 22:52 #6
Prøv at se på www.irfanview.com. Det er meget simpelt, men har kun få funktioner. Er meget hurtigt at starte og bruge. Er freeware
Avatar billede jnoval Nybegynder
04. maj 2004 - 22:56 #7
http://www.gimp.org/ Kan meget mere end IrfanView. Har mange funktioner til redigering af foto og grafik. Det er også gratis under GNU licensbetingelser.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2004 - 22:59 #8
Hvis det skal kunne noget ud over at vise billederne, kan jeg kun være enig i at Photoshop er det bedste.
hvis du bare vil "se" billederne måske beskære dem, eller jurstere farve og kontrast, så kan jeg anbefale Irfanview.
Det er gratis, mega hurtigt, og med alle de gratis plugins kan det benyttes til det mest basale.
et billigt alternativ kunne være paintshop PRO, det koster 99 dollar v. download.
Men det er IKKE PHOTOSHOP.
Avatar billede uranus Nybegynder
05. maj 2004 - 09:07 #9
PhotoShop Elements http://www.adobe.com/products/photoshopel/main.html Kan også være en mulighed, hvis det ikke skal være proffesionelt !!! Det kan hvad man har brug for som amatør. Dog kan det ikke arbejde med RAW ??? Det koster kun en brøkdel af hvad PS koster, men kan meget af det samme.