Avatar billede ackers.tk Nybegynder
04. maj 2004 - 16:01 Der er 1 kommentar

Opsætning af PBS demogateway

hey!

Jeg er i gang med at undersøge muligheden for at opfostre en ny shop på nettet, og har derfor bestilt en PBS demogateway hos dot-domain.dk a/s.

Er helt ny i dette, så ville høre om der var nogle kloge hoveder, som ville hjælpe mig at opsætte denne gateway, så den funker med min test shop. http://www.ackers.dk/store

min shop er bygget op på www.cubecart.com system, og jeg har fået mail med de fornødne oplysninger til PBS demogateway. De skal bare lige spilles ind i min shop ;)

Håber du / I vil give en hjælpende hånd, tror egentlig ikke det er så svært, og er lære hurtigt, så hvis du har lyst til at hjælpe mig lidt her, så smid en besked

Vh. Daniel
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
04. maj 2004 - 22:57 #1
der må da være nogen som kender til dette emne :/