Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
03. maj 2004 - 19:09 Der er 1 løsning

Hjælp til Database programmering

Jeg har haft dette spørgsmål oppe en gang før og fandt også en som let kunne lave det for mig desværre har det siden vist sig han ikke har overholdt aftalen og ikke har svaret når jeg har prøvet at kontakte ham så jeg prøver igen da spørgsmålet åbenbart er gået tabt da eksperten var nede lørdag søndag.

Jeg skal have lavet en database til en hunde side der i store træk skal virke nøjagtigt som denne database på http://www.pointerklub.dk/start/frame.htm
Dog skal det ikke være muligt for besøgende at tilføje noget i databasen ud over hvad denne database indeholder skal der være muligheder for at søge på 2 ekstra punkter.

Jeg har skret lidt mere her om hvad jeg ønsker http://www.webdogs.dk/databasen.htm

Jeg er interesseret i en som kan lave det og en pris på hvad det vil koste.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
03. maj 2004 - 21:34 #1
Har flyttet spørgsmålet til kategorien opgaver-andre da jeg kan forstå den høre til her