Avatar billede jhjorsal Mester
28. april 2004 - 14:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

win command ftp

Jeg har win commander som ftp program derhjemme, nu har jeg installeret det på en pc der er på netværk og kan ikke komme igennem til nogle af mine websider, er der en forklaring på det.
mvh
Johnny
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 15:09 #1
muligvis noget firewall-opsætning der gør der
kan du skrive lidt mere præcist hvordan du har det sat op, dv sforklare "derhjemme", "websider" og "netværk" - altså hvor de forskellige ting er henne og hvordan de er forbundet
Avatar billede jhjorsal Mester
28. april 2004 - 20:38 #2
"Derhjemme" er privat med modem opkobling til internettet
"Websider" er webhoteller eksempelvis starthotel web10 og b-one hvor jeg normal har ftp adgang hjemmefra
"Netværk" er min arbejdsplads hvor jeg sidder på et fælles netværk med resten af huset men også har adgang via internettet via netværket.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 22:54 #3
ok, så skal du nok snakke med din systemadministrator på arbejdspladsen, det er højst sandsynligt begrænsninger i opsætningen af din pc eller husets firewall (af sikkerhedshensyn).
Avatar billede squashguy Nybegynder
28. april 2004 - 22:59 #4
Hvis det er en firmafirewall som blokerer, kan du prøve at sætte ftp-klienten til at køre i passiv mode, hvis den ikke allerede gør det..
Avatar billede jhjorsal Mester
30. august 2004 - 09:16 #5
lukker selv
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. august 2004 - 10:51 #6
har du fundet ud af noget?
Avatar billede jhjorsal Mester
30. august 2004 - 13:08 #7
Øhh, de har solgt firmaet uden det administrative personale, så jeg har ligesom ikke problemet længere, til gengæld leder jeg efter nyt arbejde, men det kan du vel ikke hjælpe mig med.
Men det var formentlig som du beskrev "begrænsninger i opsætningen af min pc"
Tak for hjælpen iøvrigt
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. august 2004 - 14:03 #8
øv, det var vel nok surt. sæl tak for hjælpen, håber du finder noget andet arbejde (hvis det er det du har lyst til altså).
Thomas