Avatar billede madiedk Nybegynder
12. februar 2001 - 12:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WOL hvordan?

hvordan virker wake on lan. jeg har et ASUS A7V bundkort og et 3COM netkort med WOL og så har jeg en anden computer, men hvordan for jeg min A7V til at WAKE ON LAN
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
12. februar 2001 - 14:16 #1
jeg har selv det samme mobo/netkort og har aldrig fået det til at fungere. prøv at søge her på eksperten på relaterede spørgsmål :)
Avatar billede jjonsson Nybegynder
17. februar 2001 - 03:18 #2
Først og fremmest skal WOL være aktiveret i BIOS. Derudover skal du have noget software installeret på en PC, som så gør at du kan \"tænde\" de andre PC på netværket.
Jeg mener at Intel har lavet noget som hedder Intel LANDesk. Klient følger med mange PC\'ere, muligvis også ASUS.
Avatar billede madiedk Nybegynder
21. februar 2001 - 14:47 #3
t