Avatar billede morlin Nybegynder
27. april 2004 - 11:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er de gode ?

Lige et enkelt lille spørgsmål ... Er HP gode til at lave kameraer og virker de optimalt? Har kigget lidt på deres nye r707
Avatar billede spe Nybegynder
27. april 2004 - 12:14 #1
Jeg har et HP Photosmart 935 som jeg er meget tilfreds med. Det tager gode billeder og er let at betjene. Jeg har indstillet kameraet til at tage billeder i den bedst mulige kvalitet og bruger ikke andet. Dette gør at jeg ikke kan nøjes med det medfølgende hukommelseskort på 32 mb men har investeret i et 128 mb.
Avatar billede spe Nybegynder
27. april 2004 - 12:19 #2
Avatar billede morlin Nybegynder
27. april 2004 - 12:30 #3
Det var ikke en anmeldelse .. desværre. Bare en lille information om kameraet
Avatar billede spe Nybegynder
27. april 2004 - 13:02 #4
Nå, der står nu en lille kort anmeldelse på siden som dog også siger at det er for tidligt at sige noget om billede kvaliteten da de ikke har haft kameraet ret længe.