Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. april 2004 - 20:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge nye batterier til mit kamera

Jeg har et canon powershot A60 kamera, og vil gerne havde nogle genopladelige batterier til, jeg havde nogle jeg fik med af den sleske sælge de var på 1200mah, og de holdt ikke en skid, jeg løb tør for batteri før jeg løb tør for plads på mit kort (16mb) det syntes jeg ikke er acceptabelt, så jeg vil havde nogle som holder bedre.

Jeg vil gså gerne havde en adapter, så jeg kan pladde i kameraet, istedet fr jeg ska pille batterierne ud.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede x-lars Novice
26. april 2004 - 20:41 #1
Bilka har for 250 en ekspreslader med 6 2100 MAh AA-batterier (Uniross). De holder fremragende.

Ved ikke rigtig med ladning i kameraet.
Avatar billede fun22 Nybegynder
26. april 2004 - 20:51 #2
brug nogen der hedder GP2100, de er orange i toppen, og grøn resten af vejen. De koste ca. 200 for 4 stk. De holder mega godt, også selvom du køre med desplayet tændt. Absolut pengene værd.

Bruger dem også i min trådløse mus/tastatur.

Gode baterier...

har før købt nogen billige 2300 mha, men det var noget skrammel. Det ene batteri, gik pludselig dødt, og resten holder ikke nær så lang tid som de dyre.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. april 2004 - 21:03 #3
fun22 --> helt enig ....det er rigtig gode batterier, og de har også en rgtig god oplader!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. april 2004 - 21:22 #4
fun22-> hvr får man fat  sådan nogle? og er det muligt at købe en adater til kameraet ved siden af så? det lidt irretterende at pillr batterierne ud hele tiden.
Avatar billede fun22 Nybegynder
26. april 2004 - 22:08 #5
batterrierne kan købes i japan photo, til lige 200 kr... det med adapter, kan du sikkert godt. Hvis du tager kameraet med ned til japan photo så kan de sikkert hjælpe dig med at finde en der passer.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
14. maj 2004 - 17:28 #6
hmm mener da helt bestemt at jeg lukkede dette spørgsmål