Avatar billede -fozzi Nybegynder
26. april 2004 - 17:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Medion MD5975 connect problemer

Hej.

Har fået mig et Medion MD5975
Har installeret den tilhørene driver
og tilhørene program "MGI PhotoSuite 4"

Problemet ligger i at den directe connect "system"
er igennem "com" og da den bruger USB er det lidt svært?

Kan det lade sig gøre at bruge kameraet til webcam
men "MGI PhotoSuite 4" eller et andet program?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. april 2004 - 08:58 #1
Medions kameraer har aldrig været suveræne til at snakke med en computer. Dem jeg har "haft supporten på", har jeg simpelthen opgivet en fornuftig løsning på, hvad direkte opkobling angår.
En SmartCard læser kan købes for ca. kr. 150,00, og ved brug af sådan en, får man for det første høj hastighed, for det andet kan den bruges uden driverinstallation på de fleste win2000 og XP maskiner, og for det tredje kan SmartCard´et i en snæver vending bruges som USB key. Det har været løsningen hvor jeg har hjulpet.

Jeg har ikke fundet en måde at bruge det som webcam på. Men du kan sætte det til dit TV gennem videoudgangen, og på den måde bruge det som "video".
Avatar billede -fozzi Nybegynder
24. februar 2005 - 09:44 #2
lukket