Avatar billede baske- Nybegynder
25. april 2004 - 18:43 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

hvem vil ha point?

jeg skulle kun bruge svar på et enkelt spørgsmål og eftersom jeg har fået det regner jeg ikke med jeg vil bruge min konto mere og det ville næsten være syndt hvis mine sidste 100 point skulle gå til spilde så hvem ku tænke sig nogle point?

er tilbage om en halvtime....så skal dem der kunne tænke sig nogen nok få dem.....
Avatar billede espersen Novice
25. april 2004 - 18:46 #1
lad dem da stå til en anden gang... Pointoverførsel er iøvrigt ikke tilladt
Avatar billede janorakel Nybegynder
25. april 2004 - 18:47 #2
Jeg kunne da godt tænke mig lidt point ;-)
Avatar billede flash-man Nybegynder
25. april 2004 - 18:47 #3
Du ved godt...selvom du giver ud dine 100 points nu (hvilkes vist osse ikke helt passer med e's regler) så får du 5 nye imorgen og yderligere 5 i overmorgen og sån bliver det ved, så jeg tror ikke der sker noget ved at du bare beholder dem.. :)
Avatar billede janorakel Nybegynder
25. april 2004 - 18:47 #4
ok da
Avatar billede espersen Novice
25. april 2004 - 18:48 #5
baske smid selv et svar og acceptér det !
Avatar billede baske- Nybegynder
25. april 2004 - 18:49 #6
ik hvis jeg lukker min konto bagtefter...
Avatar billede krydset Nybegynder
25. april 2004 - 18:51 #7
bASKE  gå ind i menuen konto og vælg luk konto. derefter hvis du vil bruge stedet en anden gang kan du oprette en konto, du kan osse bare lade din konto stå åben til du vil bruge den en anden dag, hjælp kan man altid få brug for ;)
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
25. april 2004 - 18:56 #8
tak som byder :D
Avatar billede baske- Nybegynder
25. april 2004 - 18:57 #9
gider ik beholde min konto...lukker den bare...men gir mine point væk alligevel
Avatar billede bredker Nybegynder
25. april 2004 - 19:02 #10
janorakel og cyruz>>
mon ikke i skulle aflevere de point til pointspiseren , da det er ulovlig pointoverførsel i deltager i , det er ikke velset herinde
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. april 2004 - 19:03 #11
-cyruz- og janorakel det er ikke tilladt at modtage point på den måde det er misbrug af point systemet. Så opret et spørgsmål hver, med 50 point så svare point-spiseren som er eksperten_coadm og tager de point. Kommentere i ikke giver det en advarsel eller deaktivering.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
25. april 2004 - 19:03 #12
hvordan gør man så det?
Avatar billede exp Juniormester
25. april 2004 - 19:03 #13
De point bedes afleveret til baske- eller pointspiseren inden 30 min, ellers vil det blive betragtet som en ulovlig pointoverførsel.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
25. april 2004 - 19:04 #14
ok da :(
Avatar billede janorakel Nybegynder
25. april 2004 - 19:18 #15
hmm, ok.