Avatar billede hav0k Nybegynder
24. april 2004 - 12:03 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Simpelt 3d tekstanimationsprogram

Jeg er igang med at lave en counter-strike film og til det skulle jeg gerne kunne smide lidt 3d animeret tekst ind i melllem. Er der nogen som kender et godt, men først og fremmest let at bruge, 3d animationsprogram (jeg skal hovedsageligt bare lave noget tekstanimation med fede effekter)?
Avatar billede miss-g Seniormester
24. april 2004 - 13:49 #1
Serif 3D plus

http://www.serif.com/
Avatar billede _michael_ Nybegynder
24. april 2004 - 15:02 #2
Geniale Xara... :o)

Nemmere bliver det ikke!
http://www.xara.com/products/xara3d/
Avatar billede hav0k Nybegynder
24. april 2004 - 16:44 #3
Man kan da vist ikke lave animationer med Xara?
Avatar billede osborne Nybegynder
24. april 2004 - 18:19 #4
Så lige på deres hjemmeside og der står bl.a. "[Xara3D] is probably the most effective and fastest way in which to construct and animate 3D text."

Det lyder da umiddelbart som om den kan animere tekst.
Avatar billede osborne Nybegynder
24. april 2004 - 18:26 #5
Med hensyn til generelt 3D animations program vil jeg anbefale 3ds Max (fra www.discreet.com) .. det er simpelthen fantastisk... men koster en licens.

Hvis du går efter et lille gratis program til at lave 3d med så skrev ZeroHero på et tispunkt om følgende 3D program. Det er gratis og ser ud til at være udmærket til at starte med: http://www.anim8or.com/main/index.html

Håber det hjælper
Avatar billede _michael_ Nybegynder
24. april 2004 - 19:21 #6
Havok> Jo, du kan skam godt lave animationer med xara. Men XaraX er et helt andet program.
Du skal finde Xara3D. Det er utroligt nemt at gå til - og resultatet er faktisk ganske ok.
Avatar billede miss-g Seniormester
24. april 2004 - 21:21 #7
Enig i at 3D studio Max er suverent, men avanceret.

hav0K skriver det skal være let at bruge...
Avatar billede osborne Nybegynder
24. april 2004 - 22:36 #8
Du har ret
Avatar billede kreller1 Nybegynder
06. juni 2004 - 21:15 #9
www.ulead.com dete r virkelig et nemt program og kan lave nogle VILDT FEDE tekst efekter.. Var mit først "3d" Program! og du kan downloade trial.:!